Delegater har på vegne av sin organisasjon mulighet til å endre innholdet på de tildelinger som er gitt til organisasjon. Å endre innholdet i en tildeling er det samme som å kunne opprette og endre på interntildelinger på vegne av organisasjonen.
Delegatene kan også opprette og endre (under)grupper i organisasjonen samt legge til og endre opplysninger om andre delegater i sin organisasjon.
En delegat blir i første omgang lagt til av Aktiv kommune.
.For å registrere en ny delegat for din organisasjon, logg inn på din organisasjon.
Inne på organisasjonen velger du først «Delegater» og deretter «Ny delegert» i plussboksen.
Det kan registreres følgende opplysninger om delegaten:
Feltnavn | Aksjon / Forklaring |
---|---|
Navn | Navn til delegaten |
Fødselsnummer | Skriv inn fødselsnummer til delegaten (11-siffer). Denne opplysningen trenger systemet for å kunne gjenkjenne personer som logger seg på via ID-porten. |
E-post | Skriv inn E-postadressen til delegaten |
Telefon | Skriv inn telefon-nummer til delegaten |
Organisasjon | Skriv inn organisasjon/gruppenavn og velg rett organisasjon / gruppe |
.
Trykk «Legg til» nederst på siden for å lagre.